star
Polecane dla Ciebie
';
';
';
';
category
Kategorie zajęć fitness
Zajęcia wzmacniające

Celem treningów jest wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej.

Zajęcia funkcjonalne

Trening, który poprawia kondycję, koordynację ruchową i wytrzymałość mięśniową.

Zajęcia typu HIIT

Trening funkcjonalny o zmiennej intensywności. Łączy elementy ćwiczeń siłowych, kondycyjnych i gimnastycznych.

Zajęcia cardio

Trening cardio to najprostsza droga do smukłej sylwetki i utrzymania niskiego poziomu tkanki tłuszczowej.

Zajęcia taneczne

Zajęcia bazujące na układach choreograficznych, ich celem jest poprawienie kondycji, krążenia i koordynacji ruchowej.

Zajęcia mentalne

Treningi zawierają relaksacyjne elementy jogi, pilates i ćwiczeń izometrycznych.

Zajęcia siłowe

Te ćwiczenia wpływają nie tylko na rozwój siły mięśni, ale także na sprawność fizyczną i postawę ciała.

Zajęcia rozciągające

Stretching to forma regeneracji po treningu. Przeciwdziała urazom oraz kontuzjom.

star
Popularne
';
';
';
';
';
NOWOŚĆ
accessibility_new
Nasza kadra
Małgorzata Baruch
Piotr Borecki
Paweł Borówka
Piotr Bykowski
Łukasz Dojka
Kaya Dojka
Michał Gąsiorski
Ryszard Guzy
Andrzej Kołodziejczyk
Michał Kosek
Adrianna Król
Ewa Łabno
Szymon Łada
Dominik Łakoma
Paula Mocior
Arkadiusz Ostręga
Rafał Padło
Ewelina Partyka
Robert Piotrkowicz
Marek Prusiński
Mateusz Romankiewicz
Klaudia Skrabot
Rafał Stasiak
Joanna Stós