accessibility_new
Michał Gąsiorski
Michał Gąsiorski
Jedni mają tysiąc wymówek, reszta ma tysiące powodów.
Kilka słów o...
Magister Wychowania Fizycznego, trener i czynny zawodnik. Ze sportem jest związany od dzieciństwa. W wieku 14 lat zaczął uprawiać Lekką Atletykę, a jego specjalnością stały się biegi długodystansowe. Podczas swojej kariery wygrywał i zajmował czołowe miejsca na dystansach od 800m do maratonu. Zdobywał m.in medale Akademickich Mistrzostw Polski w biegach przełajowych. Rekordy życiowe: 30:48 na 10km, 1:07:31 w półmaratonie i 2:23:08 w maratonie.
Od siebie wymaga dużo więcej niż od innych. Wszystko, co robi, robi na 110%! Nie potrafi łatwo rezygnować, dlatego do wszystkiego przykłada się dużo mocniej.
Doświadczenie
Michał jest trenerem personalnym i czynnym zawodnikiem. Jako trener zdobywał doświadczenie szkoląc dzieci i młodzież w klubie Lekkiej Atletyki.
Od 2012 roku zajmuje się opieką trenerską osób biegających amatorsko.
W 2016 roku zaczął pracę trenera personalnego w Xtreme Fitness Nowy Sącz.
W swojej dotychczasowej pracy współpracował również z piłkarzami i triatlonistami. Ponadto organizuje warsztaty, obozy i imprezy biegowe.
Słabości
Pizza.
video_library
Treningi
Podstawy i zasady biegania 1/13: Od czego zacząć przygodę z bieganiem?
08:35
Podstawy i zasady biegania 2/13: Sprzęt biegacza
17:15
Podstawy i zasady biegania 3/13: Trenowanie na bieżni
09:28
Podstawy i zasady biegania 4/13: Z czego składa się trening biegowy?
14:17
Podstawy i zasady biegania 5/13: Zależność objętości treningowej od celu i doświadczenia
12:40
Podstawy i zasady biegania 6/13: Trening uzupełniający biegacza
17:03
Podstawy i zasady biegania 7/13: Rozgrzewka biegacza
18:44
Podstawy i zasady biegania 8/13: Jak zakończyć trening biegowy?
11:16
Podstawy i zasady biegania 9/13: Błędy biegacza
16:35
Podstawy i zasady biegania 10/13: Błędy biegacza
10:26
Podstawy i zasady biegania 11/13: Błędy biegacza
11:33